Днес да не си в някоя от многобройните социални мрежи е равносилно на това да те няма изобщо в онлайн пространството. Публичните мрежи са нещото, към което се стремят всички – и потребители и бизнеса, тъй като тъкмо там се концентрира най-големия форум на планетата, който се посещава от стотици милиони потребители ежеминутно и ежедневно.

Помислете си вие по колко време прекарвате в любимата си социална мрежа и ще ви стане ясно, защо всички се стремят да са във Фейсбук, Twitter, Linkedin, Blogger, WordPress или YouTube.

Използването на такива огромни  ресурси  дори само в рамките на България е неоценима възможност за всеки един бизнес.  Около 2 милиона български профила населяват Фейсбук, около 70% от тях посещават сайта ежедневно за повече от час. Всички тези социално активни хора са ваши потенциални клиенти.
Да привлечете интереса към себе си и своя бизнес обаче никак не е лесно, тъй като не само присъствието ви там е от значение. Можете да си седите в някоя социална мрежа, но само дотолкова- никой не би ви забелязал, ако мълчите.  За да ви забележат трябва да сте активни, а излезете на сцената и да привлечете вниманието към себе си и дейността си. Не забравяйте, че днес именно социалните мрежи са най-голямата арена, на  която се бори бизнеса.

А за да победите в тази оспорвана битка ви трябва добра стратегия или с две думи – трябва ви SMM – соушъл медия маркетинг.  Това е професионално изградена стратегия за присъствие и борба за клиенти, която включва много инструменти, всеки от които е едновременно иновативен и изпробван в мащабите на големи пазари като САЩ, Европа и Русия.

Огромният потенциал на Фейсбук и останалите социални мрежи дава и изключителната  възможност да се реализират различни стратегии за действие, съобразени изцяло  с Вашата дейност, които да ви отличават от конкурентите ви.

Главната ви цел в публичните мрежи е да създадете близка емоционална и интелектуална връзка с клиентите си, като ги накарате те да ви възприемат като част от виртуалния си живот. Краткосрочната Ви цел е да ги приобщите, а дългосрочната – да ги превърнете в лоялни клиенти, които говорят за вас и дори донякъде създават сами Вашата мрежа от бъдещи потребители.

В социалните мрежи можете да вършите няколко неща наведнъж. Можете да предизвикате активно участие на клиентите си като организирате забавни игри, предизвикателства и други, да получавате отзиви за предлагания от вас продукт в реално време и да увеличите притока си на посетители към Вашия сайт

Да общува с клиентите си на такава територия е мечтата на всеки предприемач. Нашият екип знае как да го направи ефективно. Ние знаем как, ние можем да планираме стратегии и да прилагаме тактики, които да Ви гарантират успех. Ние можем да бъдем Ваши довереници в битката за присъствие в социалните мрежи. Просто кажете „Харесва ми!”