Традиционният уеб дизайн поставя пред вас някои уязвимости и рискове, когато говорим за изработка на онлайн магазин. Уебсайтът ви е продължение на цялата маркетингова стратегия и стратегията за продажби и затова трябва непрекъснато да се развива, точно както и те.

За да сте максимално добре подготвени за всяка една възможна ситуация и за да можете да се справяте добре с всички потенциални затруднения, днес ще ви запознаем с шестте основни рискове при проектирането. Така ще можете бързо и лесно да се справите с всяко предизвикателство по пътя ви – или, най-малко, да не се изненадвате от появявата на подобен тип затруднения.

Големи първоначални разходи

Сайтът обикновено струва известна сума пари. Има рискове да попаднете на некоректна фирма за изработка на уебсайт или пък с дизайнерите да не се разберете добре по някакво стечение на обстоятелствата. Винаги дефинирайте какво точно искате и знайте какво сте готови и можете да платите за него.

Разглеждайте каталози, сравнявайте цени и услуги и направете информиран избор. Вашият бизнес заслужава най-доброто на оптимална цена.

Разходи над бюджета

Традиционният уеб дизайн надхвърля бюджета повече пъти, отколкото повечето фирми могат и искат да признаят. Трудно е да се определи колко пари ще струва един проект за уебдизайн; толкова много неща се правят наведнъж, че е трудно да останете в рамките на определен бюджет. Съществуват много фактори, които могат да допринесат за крах на проекта, като например неправилно планиране и други непредвидени сблъсъци по пътя. Всяка фирма, която има традиционен дизайн на уебсайт, ще потвърди за това.

Важното е да сте подготвени за този момент и да можете да реагирате както финансово, така и емоционално, за да продължите работата напред без проблем.

Закъснение след крайния срок

Традиционният уебдизайн отнема много време. Може дори да отнеме много по-дълго от очакваното. Запазете спокойствие и се фокусирайте върху важните неща и върху другите аспекти на вашия бизнес, докато дизайнерите вършат своята работа. Но все пак се уверете, че дават всичко от себе си, за да приключат максимално бързо и че причината за забавянето не е некоректност.

Иначе е добре да запомните, че нещата, в които се влага много време, имат смисъл, защото така са по-задълбочени и устойчиви във времето. Не е нужно да се притеснявате за приключването на проектите в определено време.

Дизайнът е… субективен

Представете си, че похарчите хиляди левове за блестящ нов сайт. Вие ще сте готови да стартирате работа и да започнете да генерирате повече потенциални клиенти, само за да установите, че с новия сайт трафикът е отчел рязък спад. Това не е необичайно за традиционния дизайн на сайта. Основните проекти ще се основават на собствения набор от „най-добри практики“ на дизайнерския екип – не тествана и изпробвана информация.

Няма актуализации

Антиките се ценят с времето… но не и вашия сайт! Редизайнът на уебсайтове обикновено трябва да се случва на всеки 2-3 години. Вашата компания може да е претърпяла собствени промени; може би имате нови услуги или продукти, които не са били добавени към оригиналния макет на сайта преди три години. Без текущи актуализации, оставяте марката си безинтересна и заблуждаваща, а потребителите са в информационно затъмнение относно това колко страхотни неща им предлагате ежедневно.

Мислете за актуализациите и ги проектирайте внимателно на всеки 2-3 години, за да продължите да сте конкурентоспособна марка на онлайн пазара и да бележите все повече и повече продажби.

Лоша използваемост

Когато се стартира преработен уебсайт, всички започват да го използват наведнъж. Няма данни за по-ранната използваемост, което означава, че никой не може да улови различните проблеми, които даден сайт може да има, като например лоша навигация. Повярвайте, често има подобни случаи. Както знаете, лошата използваемост накара посетителите да се откажат бързо и никога повече да не се върнат в страницата ви. Защо тогава платихте толкова много пари за изработка на уебсайт? И защо ви беше този редизайн?

Проектът, насочен към растеж, означава чести, постепенни промени, които правят оптимизацията лесна. Традиционните проблеми със сайтовете могат да бъдат бързо забелязани и лесни за отстраняване, но всичко това зависи от вашата наблюдателност и от лоялността на избраната от вас фирма.

Ако искате да се заемете с изработка на уебсайт, потърсете фирма, която вече се е доказала в тази област. Разпитайте приятели, съберете мнения. Това ги гарантира, че дизайнерите ще направят всичко възможно, за да ви предоставят най-качествената възможна услуга. Истинските професионалисти са запознати с всички тези потенциални рискове и отлично знаят как да ги избегнат. А ние от www.elenkov.net сме винаги насреща, когато искате да предложите най-доброто на своя бизнес и своите клиенти. Потърсете ни!