digital composite of hands using notebook with graphics

За да постига високи резултати една компания в търсещите машини, е нужно да смазва конкуренцията по пътя си. Предлагаме ви 12 успешно приложими SEO тактики, които да започнете да използвате още днес, за да издухате конкуренцията.

  1. Взимайте линкове от Wikipedia

Wikipedia e сайт, който се ползва с изключително голям авторитет и изглежда всякаш в него има информация за абсолютно всичко. Това също така означава и че в него е пълно със счупени линкове. Използвайте възможността да откриете такива връзки и да ги редактирате, насочвайки ги към вашия сайт. За целта чудесна работа върши приложение като WikiGrabber.

  1. Публикувайте наново старо съдържание

Вдъхвайки нов живот на стари материали, можете да подобрите позициите си в търсачките. Просто го освежете и актуализирайте малко, като не забравяте да напишете последната дата на промяна.

  1. Изграждайте вътрешни връзки

Това е често използвана практика, чрез която свързвате отделните страници и публикации в сайта си. С нея ще намалите значително степента на отпадане и ще увеличите времето, което потребителите прекарват на сайта.

  1. Вградете SSL сертификат

Сигурността е сред най-значимите фактори за Гугъл при оценката на сайтове. Не губете време и вградете SSL сертификат

в своя сайт, със сигурност ще бъдете възнаградени и от търсачките, и от потребителите.

  1. Подобрете таговете за заглавия и описания

Завладяващите заглавия и описания в резултатите от търсене главоломно увеличават посещенията в сайта, затова се постарайте да ги оптимизирате. Използвайте Google Keyword Planner, за да идентифицирате проблемните тагове и да ги поправите.

  1. Открийте ключови думи в Reddit

Reddit е истинска съкровищница на най-подходящите ключови думи, по които търсят потребителите във всякакви области. Вероятността там да има отворена задълбочена дискусия, свързана с вашия бизнес сектор, е голяма. Често в такива разговори се включват „потребители-експерти“, които използват по-специална терминология и биха били полезни в идентифицирането на перфектния таргет потребител.

  1. Пишете статии от типа „Какво е“

Всеки, който не е много навътре в определена индустрия, не е запознат с нейния жаргон. Много хора вероятно биха се чудили какво значи съкращението SEO. Ако потърсят отговор на този въпрос в интернет, със сигурност бързо ще попаднат на статии, озаглавени „Какво е SEO оптимизация?” или нещо такова. Възползвайте се от такива търсения, като им отговаряте с подобаващи статии.

  1. Описвайте корпоративните си клипове

Видеото е възможно най-интересния и интерактивен начин да се представите пре

д потребителите, но все още не носи достатъчно високи SEO резултати. Това главно се дължи на факта, че търсачките не разпознават добре информацията в един клип, както и на ограничението за описателни ключови думи. Затова е добре да публикувате писмени материали с информацията от видеата с полезни линкове, картинки и други неща.

  1. Проучвайте линковете към конкурентите

С помощта на инструменти като Ahrefs и Majestic можете да проследите сайтовете, които съдържат връзки към ваши конкуренти. Това ви дава възможност да опитате да вземете линкове от същите сайтове или други подобни, релевантни на вашия бизнес.

  1. Купете съществуващ уебсайт

Този ход би могъл да ви донесе страхотни ползи от SEO гледна точка, особено ако се насочите към блогове. Те обикновено са с ниски приходи и много съдържание. Купувайки такъв сайт, ще погълнете неговия трафик, цялото му съдържание и позициите му в търсачките по много ключови думи.

  1. Създавайте съдържание, подтикващо към действие

Любопитните материали и статиите, които носят полезна информация или предразполагат към спор, са сред най-споделяните и коментирани публикации от потребителите. Старайте се да създавате повече такова съдържание и хората постоянно ще го споделят и ще говорят за вас.

  1. Правете съдържанието лесно за споделяне

За да се осъществи горната стъпка, хората не трябва да са затруднени да споделят публикациите ви. Сложете подходящи и открояващи се бутони за споделяне и други действия в социалните мрежи, за да предизвиквате по-често „вирусен ефект“.

Всяка от тези стъпки е лесно приложима и можете да я изпробвате още сега. Не чакайте да видите какво ще направи конкуренцията, а изградете SEO стратегията си преди нея.

Кои са вашите любими бързи SEO тактики?