Никак не са малко грешките, които собствениците на сайтове правят във връзка с процеса на оптимизация. С цел да си спестят пари много предприемачи не търсят професионална помощ и след това се чудят защо нещата не се получават така както очакват и освен това на практика харчат повече пари за маркетинг инструменти колкото могат да си позволят. Не навлизайте в чужди директории и се доверете на СЕО експерти, които знаят как да привлекат трафик към сайта ви. А няма по ефективен инструмент от линк билдингът или по-простичко казано – изграждане на авторитетни връзки от други директории, които водят до сайта ви. Да се купят линкове е правилно решение от страна на оптимизатора, но идеята е да се ползват само онези, които имат висок рейтинг и са реални качествени инструменти, които подпомагат целия процес на оптимизация. Намирането на качествени връзки можете да откриете в Linkove.bg, но пък не бива да подценявате и авторитета на директориите, които използвате за подиум на тези линкове. Всички процеси в оптимизацията са взаимно свързани и това налага винаги да се доверявате на професионалисти. Експертната оценка на сайта, в който ще бъде поставен линка ще отговори на доста въпроси, които са важни са СЕО. Добре е да има връзка между съдържанието и темите, както и ключовите думи. Така алгоритмите на търсачката ще определят като качествени тези връзки и те ще повишат мястото, на което е класиран сайта ви.

Оптимизацията не е лъжица за всеки наричащ себе си СЕО специалист. Едва ли хората с малък опит ще знаят, че даже домейна има сериозна връзка с оптимизацията и нейната ефективност. Наистина има сериозни изпитания, през които преминава един сайт, но както се казва трябва да се започне отнякъде. А ето, че домейна е първата стъпка. Както знаете има много домейни, които са с различни разширения. Какво означава това на практика? На първо четене едни са по-евтини, а други по-скъпи, но това не е всичко. Цената всъщност определя и това които от тях са авторитетни и бързо класиращи се в зависимост от регистрацията на сайта ви и неговия обхват. Разширения като .org, .com, .biz, .eu, . bg и много други се използват масово у нас, но пък единствено последния от изброените има много силни позиции сред посетителите, които използват българската търсачка Гугъл. Дoмейн bg се класира сравнително лесно, а цената която трябва да се плати наистина е по-висока, но напълно опрвадна. Колкото по-качествен е вашия домейн, както и неговото разширение, толкова по-голяма е вероятността да намалите разходите за оптимизация.